Citymaid

Citymaid

Citymaid

CityMaid ble etablert i 1987 som Norges første innen hjemmeservice og omsorgstjenester. 30 år senere er tidsklemma mer tilstede enn noen sinne. Vi er mange som vet hvordan det er å møte hverandre i døra hjemme med en brødskive i hånda. På vei ut kaster vi kanskje et blikk på den voksende kleshaugen før vi setter avgårde til fotballtreningen med kidsa på slep.

CityMaid ønsker å gi deg mer tid og en enklere hverdag. Tid til det som er gøy og tid til det som er viktig. Vi stilte spørsmålet «hva er det jeg gjerne skulle hatt mer tid til?» Svaret ble denne kampanjen.

LSK

LSK

LSK

Lillestrøm Sportsklubb er en merkevare av stor betydning i Fotball-Norge, og vi er veldig stolte av å være deres kommunikasjonsbyrå og en av deres største sponsorer. Vi elsker både fotball og kommunikasjon, og denne kombinasjonen engasjerer oss til å hjelpe LSK med å skape oppmerksomhet og målrettet markedsføring.

Vi har hatt prosesser sammen for å tydeliggjøre verdier, kultur og identitet, noe som er viktig for å kunne skape et grunnlag for de riktige målene og strategiene. Dette gir også et uttrykk og en feeling på markedsføringen, slik at man kjenner igjen klubbens identitet. Gjennom å oppsummere 100 år med LSK-historie og kultur hjalp vi dem å definere deres kjerneverdi; GI ALT.

LSK

Ragn-Sells AS

Ragn-Sells AS

Gjenvinningsentrepenøren Ragn‐Sells sin kjernevirksomhet er transport, sortering og bearbeiding av avfall fra næringslivet og private. Ragn-Sells viktigste oppgave er å ta vare på ressursene i avfallet. Det jobbes derfor kontinuerlig med innovasjon for å løfte avfallet oppover i avfallshierarkiet og øke gjenvinningsgraden.

Vi i Bajasen er så heldige å få være med på denne kontinuerlige sirkelen av sortering, gjenvinning og miljøsatsning. I 2017 kunne Ragn-Sells presentere sin aller første helelektriske renovasjonsbil – som en av de første i Norge. Vi fikk være med på reisen og skapte konseptet «Highway to EL». I tillegg har vi blant annet laget Bærekraftrapporten for 2017 og gjort profilering, film og grafisk utarbeiding av «Ragge» – figuren i logoen. Vi er stolte av å samarbeide med Ragn-Sells og heie frem den viktige jobben de gjør.

NY VIRITUELL MEDARBEIDER

Ragn-Sells sin nye virtuelle medarbeider hjelper deg
med dine spørsmål på ragnsells.no.

Karakteren er designet hos Bajasen, og tar sitt utgangspunkt i
figuren “Ragge” som er flittig brukt i kommunikasjon og ikoner.

Vi i Bajasen er så heldige å få være med på denne kontinuerlige sirkelen av sortering, gjenvinning og miljøsatsning. I 2017 kunne Ragn-Sells presentere sin aller første helelektriske renovasjonsbil – som en av de første i Norge. Vi fikk være med på reisen og skapte konseptet «Highway to EL». I tillegg har vi blant annet laget Bærekraftrapporten for 2017 og gjort profilering, film og grafisk utarbeiding av «Ragge» – figuren i logoen. Vi er stolte av å samarbeide med Ragn-Sells og heie frem den viktige jobben de gjør.

Øveriet

Øveriet

Ideen om Øveriet ble til da to bandmusikere så seg lei på dårlig ventilasjon, elendig service, slitsom akustikk og usikre leiekontrakter. Frustrasjonen resulterte i at de investerte både sparepenger, lån og mye tid i å etablere 18 lydisolerte øvingsrom i Oslo sentrum.

Øveriet er i dag et kreativt kollektiv bestående av 60 øvingrom fordelt på tre avdelinger, og huser ca. 1000 musikere fordelt på mer enn 250 band.

For Øveriet har vi laget nettsider og kampanjer.

Øveriet

Harley-Davidson Kristiansand

Harley-Davidson Kristiansand

Harley-Davidson Kristiansand

Det er ikke så ofte det åpnes en ny Harley-Davidson-forhandler i Norge. Vi fikk være med da Harley-Davidson Kristiansand ble til i Sørlandsparken. I samarbeid med illustratør Arild Sæther, fant vi frem til følelsen av Sørlandet og sammen la vi det visuelle grunnlaget.

9. januar 2017 stod den smakfulle butikken klar, full av sykler, klær og utstyr – med store vinduer inn til verkstedet. Vi gleder oss til å følge Harley-Davidson Kristiansand på veien videre – med og uten tean’ i tanga!

Zinzino

Zinzino

Zinzino

Zinzino er et internasjonalt selskap som produserer og selger kvalitetsprodukter innen helse, kosthold og velvære.  De har engelsk som sitt muntlige og skriftlige språk, og de har salgsorganisasjoner i Europa og USA. Dette er en veldig spennende organisasjon vi har gjort mye for, og det er veldig gøy å jobbe med noen som er så drivende gode på sitt felt.

Vi blir utfordret hele tiden og det er nettopp dette som gjør oss enda bedre. Vi har laget nye websider, produktkataloger og filmer til web og eventer. Vi er stolte av å jobbe med en så profesjonell produksjons- og salgsorganisasjon innen helse, kosthold og velvære.

Ryds Bilglass

Ryds Bilglass

Ryds Bilglass

«Å rydse på skrivebordet er kanskje ikke århundrets ordspill fra oss i Ryds bilglass. Men så er ikke vi eksperter på ordspill heller – men på bilglass.»

«Å rydse» har blitt et kjent begrep for mange radiolyttere. Vi har spunnet videre på konseptet, og tatt for oss de øyeblikkene man må avvæpne en litt klein situasjon med litt dårlig humor.

Reblock

Reblock

REBLOCK

Reblock er totalleverandør av modul- og containerbaserte
løsninger for salg, leie og leasing. Basert på deres nye logo, har
vi laget splitter ny profil, kampanje for nytt navn, webdesign og profileringsartikler.

«I en verden hvor alle er like, vil vi være unike og gjøre det
vi har tro på. I vår verden er alt mulig»

Film i samarbeid med Goldbox

Miklagard Golf

MIKLAGARD GOLF

Miklagard er en av Nordens beste golfbaner og i 2019/2020 gikk de gjennom klubbens største ombygging noensinne. 6 nye hull, helt ny to-etasjers driving range og nytt nærspills-område og putting green.De trengte hjelp å markedsføre nyhetene og samtidig tiltrekke seg nye medlemmer. Vårt kreative konsept ble tatt ut med annonser digitalt og på print, video og innhold til sosiale medier og web. Vi produserte også LED-board og radioreklame som fulgte stilen til kampanjen. I tillegg ble det utviklet en content-marketing artikkel for Romerikes Blad på nett.

CONTENTSAK ROMERIKES BLAD 

For å kommunisere alle nyhetene på ett sted valgte vi å produsere en sponset content-artikkel som ble publisert på Romerikes Blad sin nettavis. Artikkelen var et intervju med daglig leder i Miklagard Golf som fortalte om ombyggingen og hva det ville si for nye og gamle medlemmer.

Les hele saken her