Mobech

Mobech

Mobech

Firmaet Chr. Mobech ble etablert i 1893, og lever godt opp til beskrivelsen «Treningsspesialisten». De vet hva som fungerer av treningsapparater, både til hjemmebruk og bedriftsmarkedet.

I tillegg til nettsalg, har Mobech butikk på Bryn i Oslo hvor du kan se og prøve utstyr for både styrke- og kondisjonstrening.

Oppdraget fra Mobech ,var gjennom en lengre merkevarestrategi, å utvikle en ny grafisk profil. Bajasen laget en ny logo og et kommunikasjonskonsept som er moderne og tydelig, samtidig som det ivaretar bedriftens historie og lange fartstid som treningsspesialister. Stikkord på etterlatt inntrykk skulle være ENERGI og STYRKE.

Restultatet ble en fullstendig «total makeover» som kommer til uttrykk i logo, markedsmateriell og butikkdekor. Nye nettsider er under arbeid, og vi er svært  fornøyd med å se at den nye profilen fungerer godt på både store og små flater.

MOBECH – Har gjort Norge sterkere siden 1893, og BAJASEN har gjort Mobech mer synlig siden 2020.

Mobech vekter
Mobech logo på t-skjorte
Mobech treningsspesialisten
Mobech logo
Stig Andre Berge Mobech
Mobech visittkort
Mobech plakat
Mobech t-skjorter

LSK

LSK

LSK

Lillestrøm Sportsklubb er en merkevare av stor betydning i Fotball-Norge, og vi er veldig stolte av å være deres kommunikasjonsbyrå og en av deres største sponsorer. Vi elsker både fotball og kommunikasjon, og denne kombinasjonen engasjerer oss til å hjelpe LSK med å skape oppmerksomhet og målrettet markedsføring.

Vi har hatt prosesser sammen for å tydeliggjøre verdier, kultur og identitet, noe som er viktig for å kunne skape et grunnlag for de riktige målene og strategiene. Dette gir også et uttrykk og en feeling på markedsføringen, slik at man kjenner igjen klubbens identitet. Gjennom å oppsummere 100 år med LSK-historie og kultur hjalp vi dem å definere deres kjerneverdi; GI ALT.

LSK

Akershus Auto

AKERSHUS AUTO

Akershus Auto er et bilfirma som siden 2005 hovedsakelig
har satset på salg og import av nyere varebiler og kjøle- og frysebiler.

Vi  har utviklet grafiske elementer for Akershus Auto, blant annet
stand til “Transport og logistikk 2019”.

Akershus Auto logo

Ragn-Sells AS

Ragn-Sells AS

Gjenvinningsentrepenøren Ragn‐Sells sin kjernevirksomhet er transport, sortering og bearbeiding av avfall fra næringslivet og private. Ragn-Sells viktigste oppgave er å ta vare på ressursene i avfallet. Det jobbes derfor kontinuerlig med innovasjon for å løfte avfallet oppover i avfallshierarkiet og øke gjenvinningsgraden.

Vi i Bajasen er så heldige å få være med på denne kontinuerlige sirkelen av sortering, gjenvinning og miljøsatsning. I 2017 kunne Ragn-Sells presentere sin aller første helelektriske renovasjonsbil – som en av de første i Norge. Vi fikk være med på reisen og skapte konseptet «Highway to EL». I tillegg har vi blant annet laget Bærekraftrapporten for 2017 og gjort profilering, film og grafisk utarbeiding av «Ragge» – figuren i logoen. Vi er stolte av å samarbeide med Ragn-Sells og heie frem den viktige jobben de gjør.

NY VIRITUELL MEDARBEIDER

Ragn-Sells sin nye virtuelle medarbeider hjelper deg
med dine spørsmål på ragnsells.no.

Karakteren er designet hos Bajasen, og tar sitt utgangspunkt i
figuren “Ragge” som er flittig brukt i kommunikasjon og ikoner.

Vi i Bajasen er så heldige å få være med på denne kontinuerlige sirkelen av sortering, gjenvinning og miljøsatsning. I 2017 kunne Ragn-Sells presentere sin aller første helelektriske renovasjonsbil – som en av de første i Norge. Vi fikk være med på reisen og skapte konseptet «Highway to EL». I tillegg har vi blant annet laget Bærekraftrapporten for 2017 og gjort profilering, film og grafisk utarbeiding av «Ragge» – figuren i logoen. Vi er stolte av å samarbeide med Ragn-Sells og heie frem den viktige jobben de gjør.

Tectyl

TECTYL

Tectyl er en stor aktør innen understellsbehandling av bil. Vi hjelper Tectyl med strategi og merkevarebygging i Norge, på tradisjonelle og digitale flater. I tillegg har vi utviklet og designet deres nye nettside, med nytt bestillingssytem og intranett.

Øveriet

Øveriet

Ideen om Øveriet ble til da to bandmusikere så seg lei på dårlig ventilasjon, elendig service, slitsom akustikk og usikre leiekontrakter. Frustrasjonen resulterte i at de investerte både sparepenger, lån og mye tid i å etablere 18 lydisolerte øvingsrom i Oslo sentrum.

Øveriet er i dag et kreativt kollektiv bestående av 60 øvingrom fordelt på tre avdelinger, og huser ca. 1000 musikere fordelt på mer enn 250 band.

For Øveriet har vi laget nettsider og kampanjer.

Øveriet

Moelven

Moelven

Moelven

Moelven leverer alt fra mindre interiørprodukter til store limtrekonstruksjoner og har satt spor etter seg med sine løsninger for idrettshaller, landbruksbygg, forretningsbygg, kontorlokaler, skolebygg, bruer m.m.  Moelven leverer produkter som folk alltid har hatt bruk for og er opptatt av nettopp dette: Folk.

En av Moelvens ambisjoner er å være bedriften med det menneskelige ansiktet og bygge relasjoner over tid. Relasjoner er kanskje ikke det første du tenker på når du ser en limtredrager eller byggmodul, men vi vet at Moelven leverer løsninger som fører til nettopp dette. Derfor er det en glede å jobbe sammen mot et felles mål som er i både Moelven og Bajasen sin ånd: Relasjoner og folk.

Bookkeeper

Bookkeeper

Bookkeeper

Bookkeeper er et lekent landsdekkende regnskapsbyrå som har det herlige mottoet: “Vi gjør regnskap enkelt!”. De er representert i 8 fylker og har i dag 130 glade og motiverte medarbeidere.

De er fremoverlente og ønsker all teknologi velkommen for å bedre tjenestene slik at kundene blir enda mer fornøyde. Vi har arbeidet sammen om kampanjer, profil og eventer. Det er alltid morsomt å jobbe med Bookkeeper, og vi kaller dem regnskapsbransjens Bajaser!

Ryds Bilglass

Ryds Bilglass

Ryds Bilglass

«Å rydse på skrivebordet er kanskje ikke århundrets ordspill fra oss i Ryds bilglass. Men så er ikke vi eksperter på ordspill heller – men på bilglass.»

«Å rydse» har blitt et kjent begrep for mange radiolyttere. Vi har spunnet videre på konseptet, og tatt for oss de øyeblikkene man må avvæpne en litt klein situasjon med litt dårlig humor.

Riccovero

Riccovero

Riccovero

Gjenvinningsentrepenøren Ragn‐Sells sin kjernevirksomhet er transport, sortering og bearbeiding av avfall fra næringslivet og private. Ragn-Sells viktigste oppgave er å ta vare på ressursene i avfallet. Det jobbes derfor kontinuerlig med innovasjon for å løfte avfallet oppover i avfallshierarkiet og øke gjenvinningsgraden.

Vi i Bajasen er så heldige å få være med på denne kontinuerlige sirkelen av sortering, gjenvinning og miljøsatsning. I 2017 kunne Ragn-Sells presentere sin aller første helelektriske renovasjonsbil – som en av de første i Norge. Vi fikk være med på reisen og skapte konseptet «Highway to EL». I tillegg har vi blant annet laget Bærekraftrapporten for 2017 og gjort profilering, film og grafisk utarbeiding av «Ragge» – figuren i logoen. Vi er stolte av å samarbeide med Ragn-Sells og heie frem den viktige jobben de gjør.