Citymaid

Citymaid

Citymaid

CityMaid ble etablert i 1987 som Norges første innen hjemmeservice og omsorgstjenester. 30 år senere er tidsklemma mer tilstede enn noen sinne. Vi er mange som vet hvordan det er å møte hverandre i døra hjemme med en brødskive i hånda. På vei ut kaster vi kanskje et blikk på den voksende kleshaugen før vi setter avgårde til fotballtreningen med kidsa på slep.

CityMaid ønsker å gi deg mer tid og en enklere hverdag. Tid til det som er gøy og tid til det som er viktig. Vi stilte spørsmålet «hva er det jeg gjerne skulle hatt mer tid til?» Svaret ble denne kampanjen.

Tectyl

TECTYL

Tectyl er en stor aktør innen understellsbehandling av bil. Vi hjelper Tectyl med strategi og merkevarebygging i Norge, på tradisjonelle og digitale flater. I tillegg har vi utviklet og designet deres nye nettside, med nytt bestillingssytem og intranett.

Sigurd Granmark

Sigurd Granmark

Sigurd Granmark er en av Norges mest brukte foredragsholdere, og vi kan love at det er spennende å jobbe med han. Årsaken til at han er populær er god kommunikasjon, skiller seg ut fra mengden, og krydrer med humor på toppen av god fagkompetanse. Og for ikke å snakke om å tenke annerledes og svømme motstrøms der det trengs.

Det er veldig inspirerende å samarbeide med en som er så god på disse tingene, men likevel har valgt oss som sitt kommunikasjonsbyrå.Hjemmesiden til Sigurd Granmark er bygget slik at man kan visuelt se hvem han er og hva han står for. Det er begrenset med tekst, og film er valgt for å beskrive foredragene hans.

Hvorfor ikke se Sigurd Granmark fortelle deg om de ulike foredragene, istedet for å lese dem? I tillegg har han kommet med en ny bok som heter ”KulTur” som profileres på hjemmesiden, og den anbefaler vi virkelig til alle som vet, og som ikke vet at kultur er en grunnmur på alle arenaer i næringslivet.

Stolt

Stolt

Stolt

Bemannings- og rekrutteringsbyrået som en gang i tiden het Jobz, heter i dag Stolt. Årsaken til dette er rett og slett Bajasen, og et lederskap i Stolt som gladelig trykket det nye navnet til brystet. For dem var menneskene ressurser, og vi skjønte raskt at dette var et annerledes byrå. Det handlet ikke om Jobz, eller “jobber”. Et eksempel på dette var stoltheten det var internt når noen av deres utleide arbeidere fikk fast stilling utenfor byrået.

Gjennom en prosess sammen, så endte det hele opp i et event for bedriften hvor de ansatte i administrasjonen ble invitert til fest. Vi i Bajasen tok regien og etter et nøye planlagt talkshow, hvor de to aktive eierne Brede og Heine Aardalen var intervjuobjekter, skulle de ansatte endelig få vite den egentlige grunnen til denne festen. De skulle nå få et nytt navn. Dette ble presentert av oss og det nye navnet var Stolt.

Mens talkshow og presentasjon ble holdt i 2. etasje, ble hele resepsjonsområdet og vinduer i 1. etasje omprofilert til Stolt, slik at alt var nytt når de ansatte skulle ut å lufte seg. Stemningen var god og det ble ikke noe dårligere når Trang Fødsel spilte opp til fest etterpå. Vi laget de nye websidene som ble lansert samme kveld, og Jobz hjemmeside ble byttet til Stolt. Samme medarbeidere som før, sammen visjon og drøm, men med et nytt navn.

NeIC

NeIC

NeIC

NeIC utvikler og drifter e-infrastrukturløsninger av høy kvalitet på tvers av felles nordiske interesser. NeIC består av tekniske eksperter fra hele Norden og er en organisatorisk del av NordForsks virksomhet.

NeiC hadde to utfordringer til oss: Å gjøre seg forstått blant sitt publikum og behovet for ny profil. Vi ble kjent med NeiC og leverte ny identitet, strategi, nettside og branding for live-arrangementer.

Miklagard Golf

MIKLAGARD GOLF

Miklagard er en av Nordens beste golfbaner og i 2019/2020 gikk de gjennom klubbens største ombygging noensinne. 6 nye hull, helt ny to-etasjers driving range og nytt nærspills-område og putting green.De trengte hjelp å markedsføre nyhetene og samtidig tiltrekke seg nye medlemmer. Vårt kreative konsept ble tatt ut med annonser digitalt og på print, video og innhold til sosiale medier og web. Vi produserte også LED-board og radioreklame som fulgte stilen til kampanjen. I tillegg ble det utviklet en content-marketing artikkel for Romerikes Blad på nett.

CONTENTSAK ROMERIKES BLAD 

For å kommunisere alle nyhetene på ett sted valgte vi å produsere en sponset content-artikkel som ble publisert på Romerikes Blad sin nettavis. Artikkelen var et intervju med daglig leder i Miklagard Golf som fortalte om ombyggingen og hva det ville si for nye og gamle medlemmer.

Les hele saken her